The Murder That Changed Britain
Στις 15 Ιουλίου του 1992, μια νεαρή μητέρα ονόματι Ρέιτσελ Νικέλ δολοφονήθηκε στο Γουίμπλεντον Κόμον, μπροστά στα μάτια του τρίχρονου γιου της, του Άλεξ. Ο θάνατός της οδήγησε σε μια από τις πιο διαβόητες αστοχίες της δικαιοσύνης στην εγκληματική ιστορία της Βρετανίας.