Οι Επίλεκτοι: Επιστροφή στη Δράση
Ο πρώην θρύλος των Επίλεκτων, Νιλς Καρτιέ, βρίσκει επιτέλους τα ίχνη της συμμορίας ληστών που ευθύνεται για τον θάνατο της γυναίκας του οχτώ χρόνια πριν. Για να τους σταματήσει, πρέπει να συνεργαστεί με τη Σαρλότ-Σερζ, τη 14χρονη κόρη του, που είναι ακόμα πιο ριψοκίνδυνη κι απ' τον πατέρα της.
Ο πρώην θρύλος των Επίλεκτων, Νιλς Καρτιέ, γνωστός για τις σκληρές και αντισυμβατικές μεθόδους του, εγκατέλειψε την αστυνομία μετά τον θάνατο της γυναίκας του από μια συμπλοκή που πήγε στραβά. Όταν η συμμορία ληστών που σκότωσε τη γυναίκα του επανεμφανίζεται οχτώ χρόνια αργότερα, ο Νιλς δεν αφήνει κανέναν να του σταθεί εμπόδιο για να πάρει εκδίκηση. Για να τα καταφέρει, θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη και να δημιουργήσει μια εκρηκτική ομάδα με τη Σαρλότ-Σερζ, τη γενναία 14χρονη κόρη του.