Οι Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι
Η ιστορία της Μίλντρεντ Χέις, μιας γυναίκας γύρω στα 50, που καταφεύγει εναντίον της τοπικής αστυνομίας, καθώς θεωρεί ότι είναι πολύ ανίκανη για να λύσει τον φόνο της κόρης της.
Η βραβευμένη ηθοποιός Φράνσις Μακντόρμαντ (Φάργκο) δίνει μια εκπληκτικά δυνατή ερμηνεία σε αυτό το σκοτεινό κωμικό δράμα. Η ανυποχώρητη μητέρα ενός δολοφονημένου κοριτσιού (Μακντόρμαντ) ζωγραφίζει με τόλμη ένα αμφιλεγόμενο μήνυμα σε τρεις τοπικές πινακίδες, πυροδοτώντας μια λυσσαλέα μάχη με έναν ασταθή αστυνομικό (Σαμ Ρόκγουελ) και τον σεβαστό αρχηγό της αστυνομίας της πόλης (Γούντι Χάρελσον).