Time Traveler
Ο δεκάχρονος Ιρλανδός ταξιδιώτης Μάρτιν έχει εμμονή με το «Επιστροφή στο Μέλλον», σε σημείο που προσπαθεί να κατασκευάσει το δικό του DeLorean από ένα παλιό αμάξι και διάφορα παλιοσίδερα. Όταν η οικογένεια του Μάρτιν ενημερώνεται ότι πρέπει να φύγει από το προσωρινό κατάλυμα ταξιδιωτών, ο Μάρτιν κάνει αγώνα δρόμου για να ολοκληρώσει την κατασκευή του, δημιουργώντας ένταση στη σχέση με τον πατέρα του και χωρίς να έχει τον αναγκαίο πυκνωτή ροής.