Une Soeur
Η Άλι είναι μέσα σε ένα αυτοκίνητο τη νύχτα και ο κίνδυνος ελλοχεύει. Χρειάζεται μόνο ένα τηλεφώνημα για να στείλει ένα σήμα. Ωστόσο, δεν καλεί την αδελφή της, όπως θέλει να κάνει κάποιον να πιστέψει.