Ένας υπερπροστατευτικός μπαμπάς (Μπράιαν Κράνστον) επισκέπτεται την κόρη του στο Στάνφορντ, όπου συναντά τον μεγαλύτερο εφιάλτη του: τον εκκεντρικό δισεκατομμυριούχο φίλο της (Τζέιμς Φράνκο).
Ο Νεντ (Μπράιαν Κράνστον), ένας υπερπροστατευτικός μπαμπάς, επισκέπτεται την κόρη του στο Στάνφορντ όπου συναντά τον μεγαλύτερο εφιάλτη του: τον καλοπροαίρετο αλλά κοινωνικά δύστροπο δισεκατομμυριούχο φίλο της, Λερντ (Τζέιμς Φράνκο). Αναπτύσσεται ένας ανταγωνισμός και το επίπεδο πανικού του Νεντ κορυφώνεται όταν βρίσκεται χαμένος στον λαμπερό κόσμο υψηλής τεχνολογίας και μαθαίνει ότι ο Λερντ πρόκειται να κάνει πρόταση γάμου.