Wish 143
Όταν ο 15χρονος Ντέιβιντ ανακαλύπτει ότι του απομένουν μόνο λίγοι μήνες ζωής, το Φιλανθρωπικό Ίδρυμα Ντριμσκέιπ προτίθεται να του πραγματοποιήσει μια ευχή. Ο Ντέιβιντ, όμως, δεν θέλει να πάει στην Ντίσνεϊλαντ ή να συναντήσει κάποιον διάσημο ποδοσφαιριστή. Αυτό που θέλει είναι μια ώρα μόνος του με μια γυμνή γυναίκα.