Your Mother and I
Η Τζούλια Σάρα Στόουν και ο ένας και μοναδικός Ντον ΜακΚέλαρ δίνουν κορυφαίες ερμηνείες στον ρόλο της επιφυλακτικής κόρης και του λαλίστατου πατέρα στην αστεία και συγκλονιστική διασκευή του διηγήματος του Ντέιβ Έγκερς από την Άννα Μαγκουάιρ.