Sola Dosis Facit Venenum
Ο μυστηριώδης θάνατος μιας καμαριέρας τραβά τον Χάροου σ’ έναν σκοτεινό κόσμο κατασκοπείας και δολοφονιών, ενώ ο Νίκολς όλο και πλησιάζει στη σύλληψη του Τζέιμς, του γιου του Χάροου.