Hero Worship
Μια έκρηξη στην Ινδιανάπολη αναγκάζει τη Μονάδα Συμπεριφορικής Ανάλυσης να αναζητήσει τον ύποπτο πριν σημειωθούν κι άλλες βομβιστικές επιθέσεις.
Όταν μια καφετέρια στην Ινδιανάπολη ανατινάζεται κι ένας ήρωας αναδύεται από τα συντρίμμια, η Μονάδα Συμπεριφορικής Ανάλυσης προσπαθεί να προστατεύσει αυτό το άτομο και την οικογένειά του, ενώ παράλληλα αναζητά τον ύποπτο πριν υπάρξουν κι άλλα περιστατικά.