Ρομπέν των Δασών
Ο Σαμ έρχεται σε συμφωνία με τον Σέιφερ, τον Αφρογερμανό βασιλιά του υποκόσμου της Δρέσδης. Η Ιβόν ανακαλύπτει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τον μυστηριώδη θάνατο του πατέρα του Σαμ, αλλά νιώθει αποτροπιασμό όταν εκείνος αναζητά τον δολοφόνο. Προκαλείται ρήξη ανάμεσα στον Σαμ και τη συμμορία του Άλεξ, καθώς δεν συμφωνούν όλοι με όσα ζητά από εκείνους ο Σέιφερ. Ο Σαμ παίρνει το μέρος του Σέιφερ, και κάποιος καταλήγει νεκρός.
Η ΑΛΦΑ δεν πηγαίνει καλά. Τα αδύναμα μέλη της κοινωνίας δεν έχουν να πληρώσουν για προστασία. Ο Σαμ κι ο Άλεξ αρχίζουν να απελπίζονται. Για να αυξήσει την πελατεία, ο Σαμ έρχεται σε συμφωνία με τον διάβολο, καθώς ξεκινά μια μοχθηρή φιλία με τον Σέιφερ, τον Αφρογερμανό βασιλιά του υποκόσμου της Δρέσδης. Η Ιβόν ανακαλύπτει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με τον μυστηριώδη θάνατο του πατέρα του Σαμ, αλλά νιώθει αποτροπιασμό όταν εκείνος αναζητά τον δολοφόνο. Προκαλείται ρήξη ανάμεσα στον Σαμ και τη συμμορία του Άλεξ, καθώς δεν συμφωνούν όλοι με όσα ζητά από εκείνους ο Σέιφερ. Ο Σαμ παίρνει το μέρος του Σέιφερ, και η κατάσταση οξύνεται άμεσα, ώσπου κάποιος καταλήγει νεκρός. Ο Σαμ αποφασίζει να φύγει από τη χώρα.