Ghosts of the Past
Η Σάρα λαμβάνει ένα μήνυμα από τους νεκρούς που μπορεί να ρίξει φως στην ταυτότητα του δολοφόνου της Ρόζι. Εν τω μεταξύ, η Μιτς γίνεται φίλη με έναν νεαρό δραπέτη και ο Ρίτσμοντ έχει σοβαρές αμφιβολίες για το μέλλον του στην πολιτική.
Η Σάρα και ο Χόλντερ φέρνουν τον Αλέξι Γκίφορντς στο Τμήμα για ανάκριση και ανακαλύπτουν ότι η σύνδεσή του με τη Ρόζι δεν ήταν απλώς για να εκδικηθεί τον θάνατο του πατέρα του. Ο Σταν αρχίζει να αμφισβητεί τα κίνητρα του Γιάνεκ και πρέπει να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα των κατηγοριών που θα του απαγγελθούν για την απαγωγή και τον ξυλοδαρμό του δασκάλου της Ρόζι. Και ο Τζέιμι αποκαλύπτει πληροφορίες που ίσως αναγκάσουν τον Ρίτσμοντ να παλέψει για την ανάρρωση και την εκστρατεία του.