Το έπος του λυκόφωτος: Έκλειψη
Καθώς μια σειρά από μυστηριώδεις δολοφονίες συγκλονίζουν το Σιάτλ, η Μπέλα, της οποίας η αποφοίτηση από το λύκειο πλησιάζει, αναγκάζεται να επιλέξει ανάμεσα στην αγάπη της για τον βρικόλακα Έντουαρντ και τη φιλία της με τον λυκάνθρωπο Τζέικομπ.