Άνταμ ΝτεΒίν
Ο κωμικός Άνταμ ΝτεΒιν επισκέπτεται τη γενέτειρά του και θυμάται το τραγικό ατύχημα σε παιδική ηλικία που βοήθησε να διαμορφωθεί το μέλλον του. Έχοντας μια δεύτερη ευκαιρία, ο ηθοποιός εμπνεύστηκε να κυνηγήσει τα όνειρά του. Μαζί με συγγενείς, φίλους και συμπρωταγωνιστές του, μοιράζεται ιστορίες για το πώς η θετική διάθεση τού έδωσε το κουράγιο να συνεχίσει παρά την απόρριψη, στην πορεία του προς την επιτυχία.
Ο κωμικός Άνταμ ΝτεΒιν επισκέπτεται την αγαπημένη του γενέτειρα, την Όμαχα και επιστρέφει στον τόπο του ατυχήματος που άλλαξε για πάντα τη ζωή του σε ηλικία 11 ετών. Αφού έμαθε ξανά πώς να περπατά, ο Άνταμ άρχισε να πιστεύει ότι όλα είναι δυνατά με σκληρή δουλειά. Έχοντας μια δεύτερη ευκαιρία, αποφάσισε να κυνηγήσει τα κωμικά όνειρά του. Σε αυτό το ταξίδι στις αναμνήσεις, ο ηθοποιός τού Pitch Perfect βρίσκει τον δάσκαλο θεάτρου στο γυμνάσιο που πίστεψε σε αυτόν από την αρχή και του έδωσε την αυτοπεποίθηση να πάει στο Χόλιγουντ. Με τη βοήθεια των συμπρωταγωνιστών του στο Workaholics, συγγενών και φίλων του, ο Άνταμ μοιράζεται πώς κατάφερε να παραμείνει ο εαυτός του και να γίνει γνωστός σταρ της κωμωδίας.