Μετασεισμός
Η Άντισον τακτοποιείται στη νέα της ζωή, αφού αποφασίζει μεταξύ του Τζέικ και του Σαμ. Η Βάιολετ φοβάται τα χειρότερα όταν ο Πιτ δεν εμφανίζεται στην ακρόαση του δικαστηρίου. Η Σάρλοτ ορκίζεται τον Κούπερ σε μυστικότητα όταν λαμβάνει συγκλονιστικά νέα.
Η Άντισον τακτοποιείται στη νέα της ζωή, αφού αποφασίζει μεταξύ του Τζέικ και του Σαμ. Η Βάιολετ φοβάται τα χειρότερα όταν ο Πιτ δεν εμφανίζεται στην προκαταρκτική ακρόαση του δικαστηρίου. Η Σάρλοτ ορκίζει τον Κούπερ σε μυστικότητα όταν λαμβάνει συγκλονιστικά νέα. Στο μεταξύ, η Αμέλια γιορτάζει έναν χρόνο νηφαλιότητας και ο Σέλντον αναζωπυρώνει ένα ειδύλλιο με την πρώην σύζυγό του, στην πρεμιέρα της έκτης σεζόν του «Private Practice».