Το αγόρι στο δέντρο
Όταν σε ένα δέντρο ιδιωτικού σχολείου βρίσκεται κρεμασμένο το πτώμα σε αποσύνθεση του γιου του πρέσβη της Βενεζουέλας, η δρ Τέμπερανς Μπρέναν και ο πράκτορας Σίλι Μπουθ καλούνται να το ερευνήσουν. Η αιτία θανάτου μοιάζει να είναι η αυτοκτονία, αλλά τόσο η Μπρέναν όσο και ο Μπουθ υποψιάζονται ότι η αιτία θανάτου μπορεί να είναι άλλη.