Η Επιστροφή του Τζαφάρ
Όταν ο Τζαφάρ θέλει να εκδικηθεί τον Αλαντίν, είναι στο χέρι του Αλαντίν και των φίλων του, να υπερασπιστούν την Αγκράμπα, από την κακία του Τζαφάρ.