Ζωώδη Ένστικτα
Η μονάδα 118 σπεύδει για διάσωση όταν ένας παρατηρητής πτηνών παγιδεύεται σ’ ένα πεσμένο δέντρο. Ενώ ο Τσίμνεϊ ετοιμάζεται για μια άγρια βόλτα, τελικά περιθάλπει έναν μεθυσμένο οδηγό. Η Μάντι βοηθάει μια μητέρα με τη μικρή της κόρη, όταν εμφανίζεται ο κακοποιητικός πατέρας της μέσα στο σπίτι τους. Ο Έντι πιάνει τον Κρίστοφερ να λέει ψέματα. Ο Μπακ ξεκινάει μια χρονιά που θα είναι ανοιχτός σ’ όλες τις πιθανότητες και αμέσως δέχεται μια ενδιαφέρουσα προσφορά από έναν πρώην συγκάτοικο.