Ακουαμάνια
Ο Γκούφι, δεινός αθλητής του θαλάσσιου σκι, αναλαμβάνει να διδάξει στον γιο του την τέχνη του αθλήματος και τυχαία καταλήγει σε έναν αγώνα πρωταθλήματος. Στον δρόμο προς τη νίκη συναντάει ένα άτυχο χταπόδι και κάνει μια παράκαμψη σε ένα τρενάκι του λούνα παρκ.