Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Ant-man Και Wasp: Κβαντομανία
Δείτε ηθοποιούς και άλλους συντελεστές να εμβαθύνουν στον τρόπο με τον οποίο δημιουργήθηκε το "Ant-man Και Wasp: Κβαντομανία". Συνδυάζοντας εντυπωσιακές σκηνές από τα παρασκήνια και ειλικρινείς συνεντεύξεις, το Ενώνοντας το Σύμπαν αποκαλύπτει πώς ένας εκπληκτικός νέος κόσμος μεταφέρθηκε στην οθόνη.
Αυτό το επεισόδιο του Ενώνοντας το Σύμπαν παραμερίζει την αυλαία, για να μας αποκαλύψει, μέσα από συναρπαστικό κινηματογραφικό υλικό από τα παρασκήνια και μέσα από συνεντεύξεις με ηθοποιούς και άλλους συντελεστές, που μιλούν με ειλικρίνεια, πώς μεταφέρθηκε στην οθόνη το "Ant-man Και Wasp: Κβαντομανία", αυτή η παράξενη περιπέτεια. Ενώ τα προηγούμενα κεφάλαια της τριλογίας "Ant-man Και Wasp" εκτυλίσσονταν κυρίως στους φιδογυριστούς δρόμους του Σαν Φραντσίσκο, αυτό το πιο πρόσφατο ταξίδι μεταφέρει τους θεατές σε έναν κόσμο για τον οποίο μόνο νύξεις είχαν γίνει προηγουμένως: στον Κβαντικό Κόσμο. Θα μάθετε πώς η σύλληψη της ιδέας αυτού του αλλόκοτου, θαυμαστού μικρόκοσμου πήρε έναν ολόκληρο χρόνο για να αποκτήσει σάρκα και οστά και πώς χρειάστηκε να αναλωθεί απίστευτα μεγάλη δόση φαντασίας. Θα περάσετε χρόνο με τον Πολ Ραντ, την Εβάντζελιν Λίλι, τη Μισέλ Φάιφερ και τη νεοφερμένη Κάθριν Νιούτον, οι οποίοι μιλούν για τις δυσκολίες αλλά και τους θριάμβους που έζησαν δίνοντας ζωή στους ηρωικούς χαρακτήρες που υποδύονται. Όμως μην τρέφετε αυταπάτες. Στα βάθη του Κβαντικού Κόσμου οι εχθροί είναι πολλοί. Ο σκηνοθέτης Πέιτον Ριντ και ο ηθοποιός Κόρεϊ Στολ ρίχνουν φως στις μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν για να δημιουργηθεί μέσα από τον κόσμο των κόμικ ένας σουρεαλιστικός χαρακτήρας που οι φαν λατρεύουν να μισούν: ο M.O.D.O.K. Αλλά φυσικά, όταν πρόκειται για κάποιον κακό, κανείς δεν τραβάει περισσότερο την προσοχή από τον Κανγκ τον Κατακτητή. Ο Τζόναθαν Μέιτζορ, μεγάλο όνομα στον χώρο του θεάματος, μιλάει με ειλικρίνεια για την πρωτότυπη διαδικασία που χρησιμοποίησε για να μπει στο πετσί του ρόλου του, για να υποδυθεί τον νέο τερατώδη αντίπαλο που δημιούργησαν τα Marvel Studios. Αυτά, και ακόμη περισσότερα, περιμένουν τους θεατές στο "Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Ant-man Και Wasp: Κβαντομανία".