Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Loki: Κύκλος 2
Μέσα από ανοιχτές συνεντεύξεις με τους δημιουργούς πίσω από τις κάμερες και με αποκλειστικό υλικό από τα γυρίσματα, ανακαλύψτε πώς η ταλαντούχα ομάδα που δημιούργησε το "Loki: Κύκλος 2" ανέβασε τον πήχη για αυτήν την πιο πρόσφατη περιπέτεια της Marvel. Δείτε στολές γεμάτες φαντασία, περίτεχνα περιβάλλοντα και μακρινούς Αποκλίνοντες να αποκτούν ζωή, γνωρίστε νέους φίλους και εχθρούς και ταξιδέψτε στον χρόνο μέσα στο σύμπαν του "Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Loki: Κύκλος 2".