Ο Φοίνικας
Η ζωή στο κτίριο συνεχίζεται χωρίς τον Ελισέο. Ο Ζαμπράνο νιώθει νικητής, ενώ ο Ελισέο δουλεύει σε ένα κοντινό οπωροπωλείο. Ένα πρωί, γίνεται έκρηξη στο υπόγειο του κτιρίου και οι γείτονες πιστεύουν ότι εξερράγη το μπόιλερ. Η Καμίλα πάει στο οπωροπωλείο να φωνάξει τον Ελισέο κι εκείνος πάει τρέχοντας, ενώ ταυτόχρονα η Πάολα ψάχνει τον Τιάγκο. Το αγόρι, όμως, είναι μέσα στο κτίριο. Προτού φτάσει η πυροσβεστική, ο Ελισέο μπαίνει στο φλεγόμενο κτίριο και, λίγα λεπτά αργότερα, γυρίζει με τον Τιάγκο στα χέρια του. Όλοι τον υποδέχονται ως ήρωα και οι ένοικοι αποφασίζουν να τον ξαναπροσλάβουν. Αυτό ωθεί τον Ζαμπράνο σε παραίτηση από την προεδρία της ένωσης και στη θέση του αναλαμβάνει η Μπέμπα. Ωστόσο, ο Ελισέο θέτει αυστηρούς όρους για να επιστρέψει, και όλοι γίνονται δεκτοί. Κατ’ ιδίαν, λέει στην Μπέμπα την αλήθεια: ότι εκείνος προκάλεσε την έκρηξη με συνεργούς τον Τιάγκο και την Καμίλα, ώστε να φανεί ότι έσωσε τον Τιάγκο και όλοι να τον θεωρήσουν ήρωα. Η Μπέμπα τον κοιτάζει άναυδη και ο Ελισέο λέει ότι της έκανε πλάκα. Αλλά δεν ήταν πλάκα. Τέλος, ο Ελισέο συγχαίρει την Καμίλα και τον Τιάγκο που έπαιξαν τόσο καλά τον ρόλο τους, αλλά τους λέει ότι αυτό που έκαναν δεν ήταν σωστό. Έτσι, ο χαρούμενος, ανανεωμένος Ελισέο επιστρέφει στη δουλειά του ως θυρωρός.