Heart of Darkness
Το 1977, η εποχή των δολοφόνων κατά συρροή ξεκινά. Οι ντετέκτιβ της Αστυνομικής Υπηρεσίας του Λος Άντζελες καταδιώκουν ταυτόχρονα πολλούς δολοφόνους. Χτενίζουν την περιοχή Χόλιγουντ Χιλς για να εντοπίσουν τον Στραγγαλιστή της Πλαγιάς ενώ παράλληλα κυνηγούν και τον Μαχαιροβγάλτη των Υποβαθμισμένων Περιοχών στο κέντρο της πόλης. Και τότε άλλος ένας σίριαλ κίλερ κάνει την εμφάνισή του.