Χαμένοι στο Δάσος
Δύο παιδιά που περιπλανιούνται στο δάσος παρασύρονται από μια μάγισσα σε ένα σπίτι με άσχημα ζώα. Το αγόρι μετατρέπεται δια μαγείας σε αράχνη - το κορίτσι σώζεται από νάνους λίγο πριν μετατραπεί σε νυχτερίδα. Η μάγισσα φεύγει και όλα τα παιδιά επανέρχονται στην αρχική τους μορφή. Οι νάνοι κυνηγούν τη μάγισσα, η οποία πέφτει σε ένα καζάνι και γίνεται πέτρα.