Baby on Board
Η επιδίωξη των Μιτς και Καμ να υιοθετήσουν άλλο ένα παιδί εξελίσσεται σε μια συναισθηματική τραμπάλα από χαρές και λύπες. Στην πιο πρόσφατη περιπέτειά τους παίρνουν μαζί τους την Γκλόρια ως διερμηνέα και αφήνουν τον Τζέι και τον Μάνι να προσέχουν τη Λίλι, η οποία πρόκειται να συμμετάσχει σε μια μεγάλη παράσταση χορού. Στο μεταξύ, η Κλερ και ο Φιλ βιώνουν μια στιγμή υπερηφάνειας ως γονείς όταν ξεπροβοδίζουν την Άλεξ για τον πρώτο της σχολικό χορό. Η στιγμή αυτή, όμως, αμαυρώνεται όταν η Χέιλι τούς αφήνει άφωνους με τα μελλοντικά της σχέδια.