Όρκες της Ανταρκτικής
Ο Μπέρτι Γκρέγκορι οδηγεί την ομάδα στην άγρια φύση της Ανταρκτικής αναζητώντας τις ασύλληπτες όρκες B1, οι οποίες έχουν αναπτύξει μια εντυπωσιακή στρατηγική κυνηγιού.
Ο Μπέρτι και η ομάδα διασχίζουν το διαβόητο Πέρασμα του Ντρέικ για να φτάσουν στην Ανταρκτική, όπου γίνονται μάρτυρες και κινηματογραφούν την εκπληκτική ευφυΐα και προσαρμοστικότητα μιας ομάδας με όρκες. Γνωστές ως B1, χρησιμοποιούν μια εξαιρετική στρατηγική για να κυνηγήσουν φώκιες που ξεκουράζονται πάνω στον πάγο. Ο Μπέρτι θέλει να μάθει γιατί ο πληθυσμός των B1 μειώνεται και να κινηματογραφήσει και άλλους εκπληκτικούς τρόπους με τους οποίους πιάνουν τη λεία τους στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο τους.