Ολυμπιακοί Αγώνες στη Φάρμα
Ο Μίκυ και ο Πητ συναγωνίζονται σε διάφορα αθλήματα (στίβο, κωπηλασία, άλμα επί κοντώ και έναν τρελό αγώνα ποδηλασίας) καθώς όλη η παρέα (μαζί με τη Μίνι και τον Οράτιο Χαλινάρη) βρίσκεται εκεί να τους εμψυχώσει. Ο Πητ καταλήγει να κάνει ζαβολιές, αλλά τελικά ο Μίκυ καταφέρνει να βγει νικητής.