Μπιούτιφουλ, Φλόριντα
Αποφασισμένη να κερδίσει σε έναν διαγωνισμό παγωτού με μια γεύση εμπνευσμένη από τις πορτορικάνικες λιχουδιές της θείας της, μια έφηβη στρέφεται στους γείτονές της για να τη βοηθήσουν να βρει τη συνταγή της νίκης.