Μεγάλα Αιλουροειδή: Η Αναμέτρηση
Ποιο αιλουροειδές είναι ισχυρότερο; Το Big Cat Games φέρνει αντιμέτωπα λιοντάρια, τίγρεις και γατόπαρδους σε μία σειρά απαιτητικών δοκιμασιών. Όταν ολοκληρωθούν τα αγωνίσματα, ένα μόνο είδος θα αναδειχθεί πρωταθλητής - ο απόλυτος βασιλιάς των αιλουροειδών. Ο ειδικός στα αιλουροειδή Μπουν Σμιθ επινοεί διάφορες δοκιμασίες για να διαπιστώσει τις ικανότητες του κάθε είδους σε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό. Εφόσον κανείς δεν έχει δοκιμάσει κάτι παρόμοιο ως τώρα, όλα είναι πιθανά στο Big Cat Games.