Alone Together
Στον απόηχο της κατάρρευσης του φράγματος, τεράστιες κατολισθήσεις λάσπης σπέρνουν τον όλεθρο σε όλο το Λος Άντζελες. Ενώ η Αθηνά παλεύει να σώσει τον εαυτό της και μια αγοραφοβική γυναίκα μετά την κατάρρευση του σπιτιού της, ο Μπόμπι, η Χεν και ο Έντι σπεύδουν να σώσουν πεζοπόρους που κινδυνεύουν από την πτώση της πινακίδας του Χόλιγουντ. Εν τω μεταξύ, ο Μπακ και ο Τσίμνι πρέπει να σώσουν μια ομάδα εγκύων που είναι παγιδευμένες σε ένα βυθισμένο σπίτι.