Οι προσπάθειες του Μάικλ να μείνει μόνος αποτυγχάνουν όταν γίνεται μπλακάουτ.
Ο Μάικλ κάνει τα πάντα για να βγει η οικογένεια από το σπίτι και να απολαύσει λίγη μοναξιά. Εκεί όμως που νομίζει ότι έχει το σπίτι για τον εαυτό του, συμβαίνει ένα απροσδόκητο μπλακάουτ που θα φέρει κατά λάθος πιο κοντά του Κάιλ ως οικογένεια.