Χτίζουμε το Πλοίο
Ο Μίκυ, ο Ντόναλντ και ο Γκούφυ αγοράζουν ένα συναρμολογούμενο σκάφος. Όταν επιτέλους καταφέρνουν να το φτιάξουν, η Μίννι αναλαμβάνει να το εγκαινιάσει, μόνο που το σκάφος διαλύεται και καταλήγουν όλοι στη θάλασσα!