Μπούγιανγκ: Οικογενειακή Υποστήριξη, Ανύψωση
Η Μιχιούν είναι υπερπροστατευτική με τον Μπόνγκσοκ για να μην αποκαλυφθεί το μυστικό του. Θεωρεί ότι ο ίδιος δεν κινδυνεύει, αλλά ανησυχεί πολύ όταν αρχίζουν να λαμβάνουν χώρα μυστηριώδη συμβάντα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο Φρανκ ψάχνει ανθρώπους με υπερδυνάμεις ακολουθώντας τις διαταγές κάποιου.