Brilliant Corners: Ghana
Ο Σαμ εξερευνά το σέρφινγκ και τον χορό στην Γκάνα, τιμώντας τον πρωτοπόρο της σχολής σέρφινγκ Μπρετ «Μίστερ Μπράιτ» Ντέιβις. Βυθισμένος στη μουσική Χάιλαϊφ και στην ομορφιά της ακτογραμμής, εξετάζει την απήχηση του αθλήματος στη Χρυσή Ακτή, μια σταθερή περιοχή με προσιτές πτήσεις και πλούσια τοπία.