ΣυναυλίαΜουσική
Το μοβ χρωματίζει την πόλη του Λος Άντζελες, καθώς οι BTS φέρνουν τη συναυλία «Permission to Dance» στο στάδιο SoFi για πρώτη φορά μετά από δύο χρόνια. Σ' ένα στάδιο που ακτινοβολεί από ανυπομονησία και χαρά, υπέροχα τραγούδια από το «On» ως το «Permission to Dance» αποθεώνουν τη σκηνή που τώρα ζωντανεύει στην οθόνη. Ενωθείτε για άλλη μία φορά από τη δύναμη της μουσικής.