Ένας Κόσμος Όλο Μπραντ
Ο Κίρμπί γελοιοποιείται στο σχολείο όταν προκαλεί έκρηξη σε μια τουαλέτα. Ο Κέρμπι και οι φίλοι του πηγαίνουν στο Μπράντλαντ, γυρίζοντας σπίτι από το σχολείο. Η Ντον παίρνει τη θέση του μεγάλου φίλου.