Café Para Llevar
Η Αλίσια συναντά απροσδόκητα το πρώην αγόρι της, ενώ μιλάει για τον επερχόμενο γάμο της στο τηλέφωνο. Μπαίνει στο πρώτο καφέ που βλέπει και παραγγέλνει έναν καφέ στο χέρι, αλλά μέσα, όπως το 'θελε η μοίρα, βρίσκει το πρώην αγόρι της, τον Ζάβι.