Dirty Girls
Παρότι η Μπάφι έχει πια τη Φέιθ στο πλευρό της, οι δυο τους δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τον Πρώτο που τώρα έχει έναν νέο ιερέα, ονόματι Κέιλεμπ, στο δικό του πλευρό.