Κεφάλαιο 1: Ο Μανταλόριαν
Στον άνομο απόηχο της κατάρρευσης της Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας, ένας οπλισμένος κυνηγός επικηρυγμένων γνωστός μόνο ως Μανταλόριαν αναλαμβάνει μια καλοπληρωμένη αλλά αινιγματική αποστολή.