Το Ραντεβού του Καρλ
Στην σπέσιαλ μικρού μήκους των Pixar Animation Studios, "Το Ραντεβού του Καρλ", ο Καρλ Φρέντρικσεν δέχεται απρόθυμα να βγει ραντεβού με μια φίλη - αλλά ομολογουμένως δεν έχει ιδέα πώς λειτουργεί το ραντεβού αυτές τις μέρες. Ο χρήσιμος φίλος, ο Νταγκ έρχεται για να ηρεμήσει το νευρικό άγχος του Καρλ πριν από το ραντεβού και να προσφέρει μερικές δοκιμασμένες και αληθινές συμβουλές για να κάνεις φίλους—αν είσαι σκύλος.