Η ήρεμη πρωινή ρουτίνα του Ρεντ διακόπτεται από έναν ενοχλητικό επισκέπτη.
Η ήρεμη πρωινή ρουτίνα ποτίσματος λουλουδιών του Ρεντ διακόπτεται όταν ένα έντομο πετάει στο πρόσωπό του. Προσπαθεί με διάφορους τρόπους να κάνει το έντομο να φύγει, μέχρι που τελικά του ρίχνει νερό. Πιστεύοντας ότι τα κατάφερε, ο Ρεντ χαίρεται, μέχρι που βλέπει το έντομο στο άγαλμα του Στάνλεϊ καλυμμένο με νερό και ανήμπορο να πετάξει. Επειδή νιώθει άσχημα, ο Ρεντ στεγνώνει το έντομο και το κοιτάζει που πετάει μακριά. Σύντομα, ενώ ο Ρεντ ποτίζει ακόμη τα λουλούδια του, το έντομο επιστρέφει, αλλά αυτήν τη φορά φέρνει και φίλους.