Σελέστ
Οι σκλάβοι αντιμετωπίζουν απρόβλεπτες συνέπειες από τις καλοπροαίρετες ενέργειες της Ντάνα. Στο μεταξύ, η αναζήτηση της Μάργκαρετ για τη μελλοντική σύζυγο του Ρούφους οδηγεί τον Κέβιν ακόμα πιο βαθιά στα οικογενειακά προβλήματα.