Ο Μανταλόριαν συναντάει έναν πρωτάρη κυνηγό επικηρυγμένων. Ο αλαζόνας νεαρός θέλει να συλλάβει έναν επικηρυγμένο που είναι πολύ πέρα από τις ικανότητές του, και ζητά βοήθεια από τον Μανταλόριαν.