Home
Ο Φρανκ προβαίνει σε μια ενοχοποιητική ομολογία. Ένα επεισόδιο ανταλλαγής πυροβολισμών αφήνει τη Σάρα να αναρωτιέται τι να πιστέψει. Ο Ρόλινς πηγαίνει για να σκοτώσει, άπαξ και δια παντός.
Ο Φρανκ προβαίνει σε μια ενοχοποιητική ομολογία στην πράκτορα Μαντάνι και συμφωνεί να βοηθήσει να γίνει ανταλλαγή ομήρων προκειμένου να σωθεί η οικογένεια του Μάικρο. Ωστόσο, δεν πάνε όλα σύμφωνα με το σχέδιο και ένα επεισόδιο ανταλλαγής πυροβολισμών αφήνει τη Σάρα να αναρωτιέται τι να πιστέψει. Με τον Φρανκ στα χέρια του, ο Ρόλινς πηγαίνει για να σκοτώσει, άπαξ και δια παντός.