Κεραυνός
Η Λούσι ξεκινάει το πρώτο έτος στο Κολέγιο Μπερντ, όπου μια απροσδόκητη τροπή των γεγονότων κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας φέρνει τα πάνω κάτω στη ζωή της.