As You Were
Η Μπάφι χαίρεται όταν το παλιό της αγόρι, ο Ράιλι Φιν, επιστρέφει και της ζητά να τον βοηθήσει να βρουν έναν δαίμονα. Αλλά η χαρά της μετατρέπεται σε έκπληξη όταν μαθαίνει ότι ο Ράιλι δεν είναι μόνος.