Εμπιστεύσου Με
Η Μπεθ παρατάει τη δουλειά και συναντά τις φίλες της στο νέο κυριλέ σπα της Μάγια στο Μανχάταν ενώ ξαναθυμάται τον πρώτο της έρωτα. Αργότερα το ίδιο βράδυ, η Μπεθ κι ο Τζον συναντιούνται για ένα πολυαναμενόμενο ραντεβού που παίρνει μια απρόσμενη τροπή.