Duress
Ένας ασταθής επισκέπτης εμφανίζεται απρόσκλητος στα γενέθλια του Ντάνιελ. Ο Κόνραντ και η Βικτόρια χρησιμοποιούν τη Σάρλοτ ως πιόνι στην τεταμένη μάχη του διαζυγίου τους. Το σχέδιο της Έμιλι αρχίζει να εξελίσσεται.
Ένας απρόσκλητος επισκέπτης προκαλεί χάος στη μικρή συγκέντρωση για τα γενέθλια του Ντάνιελ. Ο Κόνραντ και η Βικτόρια χρησιμοποιούν τη Σάρλοτ καθώς προχωρούν βαθύτερα στο καθόλου φιλικό τους διαζύγιο. Το κυρίαρχο σχέδιο της Έμιλι συναντά κι άλλο εμπόδιο.