Κεραυνοβολημένοι
Μόλις έρχονται νέα που αλλάζουν ζωές, μια σφοδρή καταιγίδα χτυπά το Γκρέι Σλόαν. Επιμελητές και ειδικευόμενοι χειρουργοί συνεργάζονται για να σώσουν έναν τραυματία δημοσιογράφο και την οικογένειά του που επηρεάστηκαν από την καταιγίδα. Ένας πολύ αγαπητός συγγραφέας υποβάλλεται σε επικίνδυνη χειρουργική επέμβαση.