Συντριβή
Ερευνώντας την προέλευση των νέων δυνάμεών της, η Καμάλα και ο Μπρούνο εξερευνούν τις δυνατότητες που της προσφέρονται. Η Καμάλα αποσπάται από την εκπαίδευση του υπερήρωα, όμως, όταν γνωρίζει τον νεοφερμένο στο σχολείο Κάμραν. Οι δυνάμεις της δοκιμάζονται όταν έρχεται αντιμέτωπη με μια επικίνδυνη κατάσταση, και είναι η μόνη που μπορεί να βοηθήσει.